Čakajte prosím všetci operátori sú obsadení, kto pozná túto vetu povedané slovami Julka Satinského "ide ma šľak trafiť". Dnes som túto vetu počúval celé dopoludnie. Nie a nie dosiahnúť zmenu.
Volal som na číslo klientského centra poštovej banky. V utorok som uzavrel zmluvu o úvere na vysunutom pracovisku Poštovej banky na pošte v našom krajskom meste. Keďže som do konca týždňa napriek ubezpečeniam obchodnej zástupkyne nedostal sľúbenu informáciu o vybavení ani kladnú ani zápornú, chcel som si to zistiť sám. Služobný telefón obchodnej zástupkyne bol pre istotu vypnutý aj keď mi dala vizitku s tým, že jej mám v piatok teda dnes zavolať, pracovisko na pošte bolo opustené ako sirota Podhradských, len na stole oznam " v prípade neprítomnosti volajte mne už známe číslo". Chudáci volajúci.
Volal som preto na číslo klientského centra ale do 14 : 00 hod. stále sú všetci operátori obsadení. Počúvať inak príjemnú hudbu sa mi nechce. Musia to byť permanetné vyťažení operátori, keďže ich pracovná doba je v pracovné dni od 8:00 hod. - do 19:00 hod., vlastné je mi ich aj trochu ľúto stále obsadení pravdepodobne neustále odpovedajú na neodbytné otázky klientov.
Ja však takejto vyťaženosti neverím skôr si myslím, že hlas na nahrávke hovorí v preklade keď vás to baví tak volajte s nami , ale s nami to nevyhráte.
Na to, že banky na Slovensku zvyšujú svoj zisk tak ich služby, tomu nezodpovedajú. Čakal by som to, že každý klient je pre nich naozaj klient, a že sa k nemu tak budú chovať.